FAQ

Kan ik met mijn cadeaukaart betalen?

Het is helaas niet mogelijk je cadeaukaart te gebruiken als betaalmiddel in onze webshop. Wel kun je betalen met iDeal! Wanneer je de bestelling afhaalt en betaalt in de winkel, kun je uiteraard wel met je cadeaukaart betalen.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Bij Tante Betsy kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 10 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten (zo ver dit mogelijk is). Je kunt je producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening.

Product beschadigd, of niet compleet?

Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op. In overleg met jou regelen we dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Het is helaas niet mogelijk om te zien of een product in de winkel op voorraad is. Indien een artikel niet op voorraad is nemen we na ontvangst van jouw bestelling contact met je op om je te informeren over de voorraadstatus.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Als je je product binnen 10 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de  bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

De Track and Trace service van DHL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Als je dat wenst kunnen we je het nummer emailen zodat je vervolgens de actuele status van je verzonden pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, stuurt Bij Tante Betsy je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd via DHL Pakketservice. Informatie over DHL Nederland vind je hier.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?

Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact ons op.

Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkel?

Ja, alle artikelen op de website zijn ook in de winkel te vinden.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt via Mijn Account je uitschrijven voor de nieuwsbrief.

 

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Bij Tante Betsy is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen.  In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat je, wanneer je je bestelling op woensdag, donderdag of vrijdag plaatst, deze na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezorgd wordt. Natuurlijk, doen we er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven.

Wanneer je je bestelling afhaalt in één van onze vestigingen, is de levertijd afhankelijk van de voorraad in die vestiging. De winkel neemt hierover contact met je op na het ontvangen van jouw bestelling.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren:

  • Via iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren, Bunq)
  • Bankoverschrijving; je maakt het bedrag over rekening nummer NL48 TRIO 0197 6666 47(Tridios). t.n.v. Bij Tante Betsy onder vermelding van je bestelnummer.
  • Kies je ervoor om het product in de winkel af te halen, dan betaal je je bestelling ook in de winkel, contact of per pin. Het is ook mogelijk een bestelling online te betalen en vervolgens af te halen in de winkel.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De standaard verzendkosten zijn slechts €4,95 ongeacht het gewicht of afmeting. Als je bestelling boven €50,- uitkomt, is de verzending gratis. Als de bestelling per brievenbuspost verzonden kan worden ontvangt u een deel van de porto retour.

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel, betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?

Je kunt via Mijn Account je persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe betaal ik voor een workshop?

Voor iedere workshop geldt een aanbetaling van € 15,00 per persoon. Via de webshop kunt u een aanbetaling of het gehele bedrag betalen of u maakt het bedrag over rekening nummer NL48 TRIO 0197 6666 47(Tridios). t.n.v. Bij Tante Betsy onder vermelding van de te volgen workshop, datum en naam deelnemer. Het restbedrag betaalt u ter plekke bij aanvang van de workshop.